söndag 3 augusti 2008

Månadsutmaning på Svensk Scrapbooking!

Vår månadsutmaning på Svensk Scrapbooking är i full gång, och månadens tema är LYCKA. Ni förstår säkert att lyckan var fullkomlig när ett sponsorpaket från JP Hobby fullt med produkter från Basic Greys Euphoria dök upp. Jag ♥ BG... Kan inte få nog av det, och den här serien var helt fantastisk, som vanligt. Vilka färger!!!!!

Our monthly challenge at Svensk Scrapbooking is up, and the theme of the month is HAPPINESS. Of couse I was really happy when the kit from our sponsor showed up full of things from Basic Grey's Euphoria line. I ♥ BG... I can't get enough of it, and this line was as fab as usual. The colours were wonderful.
Det första jag gjorde var en sparbössa för lyckopengar. / the first thing I made was a money-box for lucky pennies.
Jag ville också göra ett minialbum för att försöka få med så mycket produkter som möjligt, men jag har redan en egen lyckobok, så jag gjorde en till min syster den här gången. Jag har lämnat plats för journaling.

I also wanted to make a minibook, to fit in as much of the goodies as possible, but I have already made a book of happiness for myself, so this time I made one for my sister. I left the journaling for her to fill in.

Jag visar bara ett par uppslag, för Blogger verkar ha ätit upp de andra bilderna jag lade in, och jag är alldeles för lat för att lägga in dem på nytt / I'm only showing you a few pages, because Blogger seems to have eaten the rest of the pictures I uploaded, and I'm way to lazy to do it again...
Det blev en layout också. Jag kunde ju inte låta bli att göra en med de här härliga tjejiga färgerna till min lilla tjej, helst eftersom tröjan hon har på fotot går i exakt samma färgschema som papprena...
There was a layout too. I couldn't resist makong one with theese girly colours for my little girl, especially since the top she's wearing in the photo match these papers so well...

Utmaningen håller på månaden ut, och man kan vinna ett liknande paket från JP Hobby. / The challenge lasts through this entire month, and you can win a similar kit from JP Hobby.

Nu känner jag ett pockande behov av att gå och göra en layout... / Now I feel the urge to go änd make a layout...

Tjingeling

5 kommentarer:

Cattis sa...

Åååhh! Underbara alster! Men lyckoboken gillade jag bäst! Färgerna är också så härliga!

http://kathis.blogg.se/

Anonym sa...

SÅ SNYGGGGGGGGT!!! *shock*

Lisbet sa...

Har nu kommit från fyra underbara semesterveckor. Tittar in och förundras över dina alster. Blir sugen på att scrappa men ska läsa hundra mail och börja jobba lite först.

E sa...

Så snyggt!
Lyckoboken är helt fantastisk!
Och "burken" som det står lyckopengar på är så snygg!!!
Och Lo´n då?! Hellt coolt vad snygg den är!
Kramizzz Kicken

Anonym sa...

Wow, vad härliga alster!