lördag 23 augusti 2008

Sukkersött #4

Igår kom det upp en ny utmaning på bloggen Sukkersött. Man skulle använda minst tre brads och minst tre band, och det har jag lyckats klämma in. Jag blev tokinspirerad till de här blommorna när jag kikade in hos Christiane i går kväll, och måste bara prova. Underbara är de! Det här kortet kommer förmodligen dimpa ner någon gång nästa vecka hos någon som gjort sig väl förtjänt av ett sådant kort.

There is another challenge up at the Sukkersött blog. You're supposed to use at least three brads and three ribbons, and I managed to squeeze it in. I was so inspired to make these flowers from visiting Christiane's blog last night, and I had to try making some of my own. They are wonderful! This card will probably arrive in the mailbox of someone, who definitely has earned a thank you-card, some time this week.


Jag hoppas att jag hinner med en uppdatering till denna helgen, men tiden är knapp nu när höstterminen har rullat igång på allvar, och jag har ett väldigt stort projekt jag måste få klart. Sen behöver jag all hjälp jag kan få med tumhållning... Några utav er har säkert en liiiten aning om vad jag pysslar med, det är ju, hm, JAG, liksom... *s*

I hope I will be able to update at least once more this weekend, but I have limited time, and I have a HUGE project that needs to be finished, and then I would like to ask all of you to keep your fingers crossed, because I'm certainly going to need it...

10 kommentarer:

Maya sa...

Åhhh så flott tagkort!
Herlige detaljer og blomstene var nyydelige :)

Takk for att du deltar,
klem fra Maya

Anonym sa...

Dette kortet var kjempe fint:) Har vært innom bloggen din ett par ganger, og må si du lager mye fint altså!! Hilsen Cathrine..

Rasofiel sa...

Jätteväckert og mycket kreativt :D <3 <3

Kristine sa...

Wow!
Dette var et lekkert kort!
Tusen takk for at du deltar!
Klem fra Kristine

Norunn sa...

For et kjempeflott kort!! blomstene var rålekre!

Bente sa...

Kjempefint tagkort du har laget!!

annes paperfun sa...

Så flott tagkort og så enig med deg de blomstene var herlige.
Flott løsning på utfordringen og takk for at du er med :O)
Klem fra Anne

Caroline sa...

Kjempe fint tagkort!!:)
Likte veldig godt blomstene! :)

Joanna sa...

Nydelig tagkort har du laget og så flotte farger.
Love it:)

Klem fra Joanna

Anita sa...

Nydelig tagkort! Kjempeflotte detaljer:)

Takk for at du ble med på utfordringen!:)