torsdag 31 juli 2008

CPS #75

Min farmor beställde ett kort att skickas till en gammal dam, och jag passade på att göra det efter veckans skiss på CPS-bloggen. Jag har använt en hÄngel, och målat den med distresser, som jag inte har haft framme på evigheter. Jag gillar Pro Markers massor, men distresserna ger en helt annan känsla. Jag har stämplat på Panduros superduperakvarellpapper. Det slår det mesta. ♥

My grandmother ordered a card that will be sent to an old lady, and I made one after this weeks CPS sketch. I've used a hÄngel, and painted it with my Distress reinkers, which I haven't used for a long, long time. I like my Pro Markers a lot, but you can't beat the feeling of reinkers. I've stamped on Panduro's water-color paper, and it's so easy to work with.

I morgon dyker en ny månadsutmaning upp på Svensk Scrapbooking, och den här månaden är det jag och Morfen som har fått den äran att inspirera. Och ni kan inte ana vilket fantastiskt paket vi fick att jobba med, det här vill ni INTE missa att tävla om. Glöm inte att titta in.

Tjingeling!

5 kommentarer:

Tracey sa...

This is gorgeous, love the colours & the torn edges :-)

Hugs
Tracey
x

Kat! sa...

Kan du tala om för mig vilket akvarellpapper det är?
fasen vilka fina saker du gjort.

Pyssellina sa...

Så härligt lite gammaldagsromantiskt kort du har gjort. Hon blir säkert jätteglad hon som får det.

shelly sa...

oh my this is so pretty! what gorgeous bg paper! love your work!

Charity Hassel sa...

darling take on the cps sketch!