lördag 19 juli 2008

I can't imagine life without you two

En av utmaningarna på the Nook är att göra en layout med minst fem rader journaling. En del av titeln var också given, liksom att man skulle ha minst tre knappar, något stämplat (ordet YOU) och svartvitt foto. Jag valde att behålla titeln på engelska, helt enkelt för att jag gillar engelska (och tur är väl det....) Så här blev mitt bidrag:


One of the challenges at the Nook was to make a layout with no less than five lines of journaling. Part of the title was given, and you were also supposed to have at least three buttons, at least one stamp and a black and white photo. I chose not to translate the title into swedish, simply because I like the English language (luckily...) This is my take:

10 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbar LO! Gillar verkligen titeln, och pappersvalen, och arket med journaling (Är det det? Eller ett ark ur en bok? Ser inte riktigt, men snyggt är det!) :)

Zarah sa...

WOW!!! Sååååå snygg!!

Anonym sa...

WOW!!!! Du har gjort sååååå himla mycket fint! Jag bara älskar din stil!!!! :)

Kamilla sa...

WOOOOW vad du skapar & här står jag & gapar ;)
Älskar det du gör...den LO:n med big NO var helt otrolig =)
Keep up the good style

mias pysselverkstad sa...

vilken snygg LO!! jag älskar färgena!

Anonym sa...

men herregud, här har det hänt grejer, ny blogg och allt *lägger till i favoriter* ... ja, det verkar ju som om du har hittat en blogg som funkar för dig.. och vilken fin lo sen då! underbart!
Kram

Anonym sa...

Vad ska jag säga Jenny..
dessa två senaste är riktigt riktigt snygga!!
Jag ÄLSKAR verkligen hur du har tänkt "outside the box".
Upplägg, format, färger..u name it!
Lätt förstaklassigt!!
Jag änskar att jag kunde få krypa in i din skaparfantasi..om så bara för en dag.
Kramen Anna

E sa...

Men ååååh!
Den är så fiiiin!!!
Färger,upplägget och allt =D
Fattar inte hur du kan få det så fint?
Krmaizzz Kicken

Cattis sa...

OMG!! Så läcker, snygg, underbar, alla på sidan!! Finns inga mer ord! ;)



http://kathis.blogg.se/

maxell sa...

Ah. Där är de ju. 7 zigenarna in action. Skitsnyggt.