fredag 11 juli 2008

We Dare You v. 28

Här kommer min We dare you-layout för denna veckan. Uppgiften var att blinga en layout ordentligt, och jag har blingat och blingat och blingat - Stickles på så gott som allt, glittriga klistermärken och fina gröna blingstenar i blommorna. Blingigare än så här blir det nog inte hos mig :-) Bakgrundspappret skrynklade jag och chalkade för att få fram en lite ruffare yta. Så har jag fått användning för några bitar av favoritpapper som legat ett tag, och sånt är ju alltid kul :-)

Denna månadens We dare you-utmaningar var riktigt kul och inspirerande, så nästa veckas layout ligger klar redan, och nästnästa saknar bara titel, sen är den också klar. Även till de bägge har jag rotat ibland mina jättegamla papper, och hittat jättefina! Ibland är det kul att gå på upptäcktsfärd där längst bak i Emriken och se vad man hittar :-) (och för er som inte scrappar, eller som inte håller till inne på Svensk Scrapbooking, så är Emrik en mycket omtalad och hyllad kontorsförvaring/mappvagn från IKEA)

Inga kommentarer: